donderdag 31 oktober 2013

Happy Halloween!!!

Happy Halloween allemaal :D
Deze lichtjes heb ik vanmiddag samen met mijn zoont gemaakt, het zijn gewoon paprika's hoor. Maar het effect is net zo leuk als wanneer je een pompoen zou uithollen én het geeft een stuk minder zooi ;)
Ik heb zo'n beetje de halve dag gedacht wat ik zou gaan maken voor Halloween omdat mijn zoon het zo'n leuk feest vind, maar hier wordt er gewoon niet zoveel aan gedaan. We hebben echt een poos in de supermarkt gestaan om de mooiste paprika's eruit te kiezen en we hebben ze zelfs op een schap gezet om zeker te weten dat ze mooi rechtop zouden blijven staan, whahaha.
En ik heb zelfs nog groene, witte en oranje ballonnen opgeblazen en er een glowstick in gedaan en er enge gezichtjes op getekend en die als verrassing in de slaapkamer van mijn zoon gezet :D Reuze last minute creabea ;)

Oh, en het concert van Ludovico Einaudi was echt zooo gaaf! En hij speelde drie kwartier langer door dankzijn de 86 toegiften ;) Maar het was echt geweldig hoor. Helaas mochten er geen foto's gemaakt worden anders had ik dat wel gedaan. En het Concertgebouw is ook echt súpermooi, ik was er nog nooit geweest. Heeft echt heel veel indruk gemaakt.

En dan morgen de Kreadoe :D Oh, wat heb ik daar veel zin in zeg. We gaan er al vroeg heen, zodat we de hele dag hebben. Ik kan alleen niet heel heel heel laat weg, want ik moet 's avonds ook nog anderhalf uur kickboksen. Ik vrees dat ik het hele weekend nodig heb om bij te komen ;)

Ik ga nog even verder aan mijn deken, hij is nu 120x120. Dus ik heb nog een centimeter of 30 te gaan.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!