maandag 25 november 2013

En weer eentje

Volgens mij is het echt een verslaving van me; het haken van uiltjesmutsjes :) Deze is voor een ienimini meisjesbaby en ik weet zeker dat ie heel schattig zal staan. Ik weet trouwens echt niet wat het is, maar zulke mutsjes haken vind ik zó leuk, en het is ook heel erg dankbaar werk. Iedereen is er verliefd op :)

Mijn deken is nu ook bíjna klaar, ik moet nog 6 toeren en dan nog een rand er omheen. Dan kan ik die eindelijk afstrepen en door naar het volgende grote project; een deken van verschillende tinten grijs en roze ^^ Ik heb nu al zin om er aan te beginnen. En en en, ik ga ook nog een nieuwe krans haken, voor in de gang dit keer.

Kortom; ik heb genoeg haakwerk te doen!
Fijne dag allemaal.
Liefs,
Lola

1 opmerking:

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!