maandag 7 april 2014

Tadaa, de uitslag van de give-away!

Bij deze de uitslag van mijn give-away, het heeft ietsjes vertraging opgelopen, maar nu is ie er dan écht! Ik heb via internet gewoon een randompicker gezocht voor de namen, zodat het allemaal eerlijk zou verlopen. Maar de winnaar issssssss *tromgeroffel*
Angel, van Angels Handmade With Love!! Als je je adres naar me mailt komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe :D

En voor degenen die niet gewonnen hebben, niet getreurd. Binnenkort geef ik weer wat (kleins) weg :) Oh ja, en morgen zal ik het patroontje voor het strijkkralenvosje op mijn blog zetten. Daar was/is vraag naar.

Fijne dag nog allemaal!
Liefs,
Lola

4 opmerkingen:

  1. Whaaaah.. Wat super leuk!! :)
    Ik ben er echt super blij mee,
    heel erg bedankt alvast !!!
    Ik mail je gelijk m'n adres.

    Liefs,
    Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Angel!!! En jij bedankt voor de leuke give away Lola!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!