woensdag 10 februari 2016

Temperature Blanket en filet haken


In mijn vorige blog heb ik al de kleuren laten zien voor mijn temperature blanket, dit is wat ik tot nu toe heb gehaakt. Ik word er nu al vrolijk van! Wat zal dat leuk staan als sprei op ons bed zeg :D Eigenlijk was ik van plan om elke maand een update te plaatsen, maar ik kon het écht niet laten om nu een foto te delen, whahaha. Zoals gezegd haak ik met halve stokjes en ik heb 252 (per ongeluk, het moesten er 250 worden) steken opgezet. Als het dus klopt heb ik er na een jaar dus 92232!!! halve stokjes opzitten :D Wát een monsterklus eigenlijk hè, maar ik vind het ontzettend leuk om te doen. En met het wisselvallige weer krijg ik gelukkig ook niet de neiging om te smokkelen met de temperatuur, daar was ik een beetje bang voor :)


Kijk, zo lijkt het al heel wat, maar ik heb het lapje (van een deken kan je nu echt nog niet spreken) even opgevouwen ;)



En ik heb gister voor het eerst een poging gedaan tot filet haken, Het moet een hartje voorstellen, maar dan moet je zo onderhand van 4 meter afstand kijken. Ik wil ook nog een omgekeerde versie haken, zodat het hartje open is en de rest dicht. Eens zien of dat wel wat wordt ;) De linkerfoto is bij lamplicht gemaakt en de rechterfoto bij daglicht.

Weten jullie nog dat ik het over het verrassingsreisje met mijn mams had? We weten nu waar we heen gaan. Weliswaar veel eerder dan gepland, maar dat geeft ons alleen maar meer tijd om alle hotspots uit te zoeken :) Maar we gaan dus naar WARSCHAU!!! en ik heb er zóveel zin in. Zouden ze daar ook wolwinkels hebben? Vast wel toch? We mogen alleen maar handbagage meenemen, maar ik zorg gewoon dat ik er met een lege koffer heen ga en als ik belachelijk veel leuke dingen zie stuur ik ze naar mezelf per post. Tenslotte is het krijgen van pakketjes ontzettend leuk :D En ik neem zeker weten mijn camera mee om de hele dag foto's te maken. En misschien zelfs wel wat filmpjes.


Ik weet trouwens niet waar ik last van heb, maar ik heb enorm veel zin om te poetsen de hele tijd (nee, ik ben niet zwanger hoor, whahaha) ik denk dat het gewoon voorjaarskriebels zijn ;) Maar ik heb de badkamer gewit en alles geschrobt en geboend en gepoetst en gedaan. En de keuken ook nog, en dan niet gewoon schoongemaakt, maar echt echt echt geboend, terwijl ik niet eens zo heel erg huishoudelijk ben ingesteld. En de boekenkast uitmesten en de kledingkasten en slaapkamers doen en de ramen lappen staan ook nog in de planning voor deze week. Tussen alle bedrijven door, want eigenlijk ben ik te druk. Maar als het zo blinkend is geeft het zo'n goed gevoel :) Én mag ik mezelf belonen met een bos bloemen! 

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

9 opmerkingen:

  1. Je deken groeit al. Leuke kleurtjes heb je gekozen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja schiet al best wel op hè, over een paar dagen kan ik het al een deken noemen in plaats van een lapje, whahaha ;)

      Verwijderen
  2. Hoi, ik ontdekte je blog via 'HaakMaarAan' en vind het hier wel leuk! Vrolijke foto's! Dus ik word je nieuwe volger op Bloglovin'. :-)
    Als je tijd hebt, kom je ook maar eens kijken bij mij: katkatkatoen.blogspot.be
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk zeg, dankjewel!
      Ik ga zéker je blog bekijken :D

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  3. Nog bedankt om mij ook te volgen :-)
    En als je je niet kunt inhouden met poetsen...dan ben je hier ook welkom, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor, jij hebt ook een superleuke blog!
      Whahahah, volgens mij woon je een beetje ver weg ;)

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n verrassingsreisje!Ik vind het altijd wel leuk ook om aan een groot project als bijvoorbeeld je deken te werken!Heeft ook wel weer iets!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, geweldig hè, ik kijk er zó naar uit! Ik ben nu al zo'n beetje elke dag de must-sees van Warschau aan het opzoeken, whahaha.
      En m'n deken groeit echt elke dag, ik vind het nu al zo mooi worden. Maar van mezelf mag ik maar eens per maand een foto plaatsen op mijn blog ;)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  5. Wat heerlijk zo'n verrassingsreisje!Ik vind het altijd wel leuk ook om aan een groot project als bijvoorbeeld je deken te werken!Heeft ook wel weer iets!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!