woensdag 20 april 2016

Mandala Madness CAL 2016 week 5


Voilá. deel 5 van de Mandala Madness :D nu lijkt het net of ik niets anders haak, maar niets is minder waar hoor. Ik haak genoeg, alleen dat kan ik nog niet op mijn blog laten zien, whahaha.  Maar week 5 vond ik ontzettend leuk om te doen. Ik heb eindelijk weer een keer regenboogkatoen gebruikt en ik vind het resultaat echt geweldig! Deze week bestond voornamelijk uit dubbele stokjes, kost veel wol, maar ziet er supergaaf uit.


Ik weet niet precies hoe groot de mandala nu is, ik ben te lui om m'n meetlint te zoeken. Maar ik schat dat de doorsnede nu zo'n 50 centimeter is. Ik heb al wel grotere gezien, en ik ben blij dat die van mij niet zó groot is hoor. Als ie dan af is kan ik er een muur mee behangen en dat gaat me toch net íets te ver ;) En ik ben echt heel erg benieuwd naar deel 6. Gelukkig is dit project klaar voor ik op vakantie ga, anders heb ik echt héél veel in te halen. Meenemen kan ook niet, dat neemt veel te veel ruimte in.


Pas vertelde ik ook dat ik katoen had meegenomen uit Polen, deze bolletjes zijn het geworden :D Het zijn echt suikerspinkleurtjes. Helaas is dit een stuk dikker dan wat ik normaal gebruik, dus kan ik het niet gebruiken voor de mandala. Maar ik wil er een kussen van maken voor op het balkon. Hoe en wat weet ik nog niet, misschien een granny ripple of zo. Er is alleen zó veel keus en zó veel leuke dingen :D

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

8 opmerkingen:

  1. Gorgeous !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aanvulling aan je mandala en je maakt me erg nieuwsgierig naar je geheime project!
    groetjes van Marijke
    quiltcrea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ik ben er zelf ook erg blij mee en ik kan niet wachten tot morgen.
      Nou, ik laat het snel genoeg weten, maar ik wil voorkomen dat degene voor wie het is al te weten komt, whahaha. Dus voorlopig doe ik nog even geheimzinnig ;)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Mooi hè :D Ik zou wel even in de tijd vooruit willen om het eindresultaat te zien ;)

      Verwijderen
  4. Echt zo'n mooie, spetterende kleuren voor je mandala!
    En dat zoete garen uit Polen! Dat worden prachtige kussens! Misschien kun je ook gewoon strepen haken, en afwisselen met een effen kleur van ongeveer dezelfde dikte? Of een bloemenkussen? Of... inderdaad zoveel ideeën! :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word er elke keer blij van als ik naar de mandala kijk :D Misschien ga ik er nog wel eentje maken, whahaha.
      Jaaaa mooi katoen hè :D Maar er is gewoon zóveel keus dat ik niet weet wat ik moet maken. Ik zat ook al te denken aan een nieuwe Sophie's Garden en dan inderdaad combineren met een effen kleur zodat ik zeker weet dat ik genoeg heb. Lastig, lastig.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!