zaterdag 30 april 2016

Temperature Blanket update April en de nieuwe bank


Voilá, de update van m'n temperature blanket :D Ik ben nog net op tijd voor deze maand, whahaha. Ik haak er nog steeds nagenoeg elke dag aan en er zitten nu na 3 maanden 7620 halve stokjes in. Niet te geloven dat ik nu al op een kwart ben, nu kan ik pas echt goed inschatten hoe groot ie eigenlijk wordt. Nu het de afgelopen tijd hier zo koud is geweest lijkt het net of ik een maand naar een of ander warm oord ben geweest, maar niet is minder waar ;) Gelukkig schijnt het eind deze week weer een graad of 20 te worden :D Ik kan niet wachten hoor. En ik hoop dat het met Bevrijdingsdag lekker weer is, dan kunnen we nog naar ene festival of zo, heerlijk!


De kleuren op de foto zijn niet echt representatief trouwens, in het echt zijn ze veel en veel mooier, maar het is nu te donker in huis om een mooie foto te kunnen maken :) Ach ja, volgende maand beter, whahaha ;)


En en en, dit is de nieuwe bank!!! Ik ben er zó waanzinnig blij mee :D En hij zit/ligt/chillt heerlijk, dat heb ik al uitgeprobeerd hoor ;) Aan de linkerkant van de bank hebben we nu best wel wat plek over en vandaag heb ik een mooie kamerplant, nou ja, zeg maar gerust boom, gekocht. Een yucca, schijnt ook makkelijk in onderhoud te zijn, dat stemt de mens tevreden. Misschien haak ik nog wel een of ander randje voor om de pot. En dinsdag wordt de oude bank opgehaald gelukkig, dan ben ik daar ook weer van af. Én, ik heb hem helemaal zelf uit elkaar gekregen *spierballuhhh*


Dit is m'n nieuwe vaas, ik zoek al heel erg lang zoiets en ik vond ze óf te duur óf niet leuk genoeg. Deze is echt perfect, 'foute' anjers er in en het staat geweldig. Nóg een reden om altijd bloemen in huis te hebben :D

Fijn weekend nog allemaal!
Liefs,
Lola

8 opmerkingen:

  1. Ziet er weer fraai uit. En die vaas..... on my wishlist...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het echt jammer dat ik de kleuren niet echt goed op de foto krijg, ik moet maar weer eens gaan prutsen met Photoshop of zo, whahaha.
      En die vaas is gaaf hè :D

      Verwijderen
  2. Your blanket is like the tulip fields in Holland !
    Have a cosy day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I've never looked at it that way, but you're totall right :D I should call it Tulip Field Blanket instead of Temperature Blanket :D

      Lola

      Verwijderen
  3. Wat prachtig mooi de bank en daarop al je kleurrijke haaksels en kussens geweldig!!! Zou ik ook wel willen proberen denk alleen dat mijn maatje dit niet zo leuk zou vinden...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!! Ik kan hier alles precies inrichten zoals ik het zelf wil en dat is echt zo ontzettend fijn :) Kan je niet een mooie/kleurige haaksels op de bank of ergens anders in de woonkamer leggen?

      Fijne week!
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  4. Wat gezellig, jouw bank!! Ik kom een keertje bij jou zitten haken en kletsen! ;-)
    En héél leuke decoratie: de vaas, je kussens, de potjes op tafel...
    Fijn! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh da's goed hoor, gezellig :D Ik heb echt 86.000 kussens, dus ze passen niet allemaal op de bank. Maar nu kan ik het afwisselen en dat is natuurlijk ook leuk.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!