vrijdag 10 juni 2016

Mandala Madness CAL 2016 week 10, 11 en 12


Voilá, ik ben weer helemaal bij met de Mandala Madness hoor, dus hierbij een foto van week 10, 11 én 12, whahaha. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. De doorsnede is nu 108 centimeter en ik krijg hem niet meer helemaal op de foto. En via Facebook krijg ik er ook zulke lieve reacties op. Er zijn al een paar mensen die het namaken of na willen maken. Het enige vervelende is dat ik ze niet kan helpen aan de kleurnummers, ik gooi die labels altijd weg ;)


Zo kan je er iets meer van zien, maar als ik de mandala helemaal op de foto wil zetten moet ik op 5 hoog gaan staan en dat lijkt me niet echt de bedoeling, whahaha.

Ik heb jullie natuurlijk allemaal de wolwinder laten zien en ik ben eindelijk begonnen met het opwinden van alle bolletjes katoen. Ik ben er nog lang niet mee klaar, maar het begin is er zal ik maar zeggen. Helaas is met het opwinden ook de pijn in mijn duim weer teruggekomen. Dat komt door het prutsen om de knopen uit sommige bolletjes te krijgen, dus nu heb ik mijn supersexy bandage weer om ;) Maar goed, ook dat gaat weer over hoor.


Kijk eens wat een enorme hoeveelheid!! En dit is nog lang niet alles hoor. Gelukkig helpt mijn zoon ook mee, hij vind het superleuk om te doen. Hij heeft zelfs al bedacht dat ie er een motortje voor gaat maken zodat we helemaal niets meer zelf hoeven te doen, maar dat vind ik toch wel een béétje overdreven ;)


Dit wordt het, alles keurig op kleur gesorteerd zodat ik het makkelijk kan pakken er het niet weer een ongeorganiseerde bende wordt. Zelfs de regenboogkatoentjes hebben een eigen plekje. De 'losse' bollen katoen zijn voor een project voor iemand anders, dus die moeten apart blijven. Daar heb ik zowaar de labels met het kleurnummer ingeplakt. Misschien moet ik dat voor mezelf ook eens doen. Zou een stuk handiger zijn, nietwaar?


En vorige week heb ik voor welgeteld 0,90 cent dit ontzettend leuke blikje op de kop getikt bij de kringloop. Het schijnt dat je die ooit hebt kunnen sparen bij de Appie, maar dat kan ik me óf niet herinneren óf het is al 86 jaar geleden ;) Hoe dan ook, ik ben er erg blij mee. Op de achtergrond zie je trouwens mijn op sterven na dode cactus die op magische wijze tóch in (bijna) bloei staat nu :D Terwijl ie de hele winter buiten heeft gestaan en ik hem al opgegeven had.

Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Lola

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat is ze mooi je mandala en die la met opgewonden bolletjes geweldig zou er zo een duik in nemen hihi!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ik ben al druk bezig met deel 13, ik ben nu bij toer 85. En jij?
      Die bak met katoen is echt waanzinnig handig, hij is een meter bij een meter en er zit een deksel op. Past precies onder de salontafel. Maar zo'n soort wijnrek met van die stokken er op lijkt me ook ideaal, daar kan ik m'n bolletjes zó aan hangen ;)

      Fijn weekend alvast!
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. Stunning mandala !!!!!!!!!!!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you!! As we speak i'm working on part 13 :D
      Have an awesome weekend as well!!

      Love,
      Lola

      Verwijderen
  3. HIhihi, ik moet altijd lachen met jouw blogposts; je sexy bandage, op 5 hoog gaan staan voor de foto... :-)
    Je mandala is schitterend, je hebt een goed gevoel voor kleur!
    Heel herkenbaar, ik gooi ook altijd de wikkels meteen weg en vergeet altijd op te letten welk kleurbad ofzo.
    Oh, en dat blik vind ik ook superleuk. Jouw huis moet echt vol staan met al die originele spulletjes ;-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahaha, wat fijn dat ik je altijd laat lachen :D Nu moet je trouwens niet denken dat ik écht op 5 hoog ga staan hoor. Onze flat is maar 4 hoog en dan mag het eigenlijk ook geen flat heten, maar zijn het appartementen ;) Nou, ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die die krengen altijd weggooit. Elke keer neem ik me voor om ze nu toch écht netjes te bewaren en er een stukje van de kleur omheen te doen, maar ik vergeet het altijd.
      En mijn huis staat inderdaad behoorlijk vol, whahaha. Maar als het moet kan ik ook heel goed dingen weggooien gelukkig, alleen komt dat niet zo vaak voor ;)

      Fijne dag!
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  4. WoW, die Mandal..... helemaal geweldig. Ben er weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa gaaf hè, nog eventjes en het Mandala avontuur is weer voorbij en dat vind ik best wel jammer.

      Verwijderen
  5. Jest po prostu cudna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi! I found your mandala and it's gorgeous! I can't wait to see your progress! Than you for sharing it with us! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!