maandag 3 februari 2014

En we gaan nog even verder

Jaaa, na slechts drie weken haken ben ik over de 131 toeren van de deken heen. Ik ga nog wel verder, want ik vind de deken nu nog te kort. Maar wat ben ik toch al trots op het resultaat :D Ik wilde net hele mooie foto's maken zodra het zonlicht in de woonkamer zou schijnen, maar dat is hem niet geworden, de zon was al weg toen ik thuis kwam uit school, whahaha. Ach ja, zo is het ook wel goed te zien.
Nu durf ik langzaamaan na te gaan denken over de rand en hoe ik het beste een lap fleece er achter kan zetten, dus ik heb nog een hoop te doen.
Nog even een foto van bovenaf, met kunst- en vliegwerk gemaakt ;) Ik zit nu op de 134 toeren geloof ik. De deken is trouwens wel heel erg zwaar, maar dat komt door het katoen. (En dan te bedenken dat ik op de Kreadoe vorig jaar het gezworen nóóit een deken te haken van katoen, whahahaha)

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola


22 opmerkingen:

  1. Wat issie mooi !! Leuk om te zien hoe mijn deken uiteindelijk gaat worden haha, moet nog een heel eind, maar doe gewoon per week mee met de CAL.
    Fijne avond,
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Ik zou wel willen dat ik het geduld had om gewoon elke week een stukje te doen, maar dat zit echt niet in me, whahaha.
      Jij hebt ook mooie kleuren gekozen zag ik.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. woehoeeeee wat is ie gaaf zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt :D Hij is nog niet af hoor, maar ik ben al een heel eind :D
    Wat voor rand zouden jullie er omheen doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit ook bijna aan de 131 toeren,maar ga ook nog even verder tot de gewenste lengte,want eerlijk is eerlijk.....onder een deken moet je wel lekker weg kunnen kruipen en niet dat er dan ergens nog wat onderuit kan steken,ha,ha.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh leuk :D :D :D
      Whahaha, vind ik ook hoor, een deken is pas een deken als ie je helemaal bedekt en niet alleen je benen of zo ;)

      Verwijderen
  5. Woooooow! Hij is echt super super mooi!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo wat een mooie deken waar kan ik het patroon vinden wil hem ook graag make.
    gr rikie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Zowel het Engelse als het Nederlandse patroon staan in deze blogpost, maar van de Nederlandse vertaling worden elke week een paar toeren gegeven.
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
    2. I recognized your beautiful blanket and immediately recognized the pattern! I was pasting the links in answer to every request for the pattern, but realized that it would make more sense to put it here. In reply to the request you answered. I love your choice of colors! I have the links below. Hope that's ok. 😊

      Original pattern
      http://notyouraveragecrochet.com/as-we-go-stripey-blanket/

      Little Woolie 2012 mixed stripey blanket CAL with photo tutorial and instructions in English

      http://littlewoollie.blogspot.com/p/mixed-stitch-stripey-blanket-crochet.html

      Dutch As We Go Mixed Stripey Blanket CAL in 2014 (I believe this is the CAL followed for this beautiful blanket. Tons of bright colors! Instructions in English and Dutch. Plus links to original pattern!

      http://lindevrouwsweb.blogspot.com/2014/01/crochet-along-2014.html

      Enjoy!

      Verwijderen
  7. hoi, ik zou ook graag willen beginnen... waar vind ik de beschrijving, kan het hier niet vinden...
    groet, Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I've looked and looked and I still cannot find this pattern. Help!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonjour , tout simplement magnifique , félicitations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a wonderful project you've done! I love all the colors...a happy blanket for sure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, I like your blanket a lot. Do you have an instruction for me? Thanx and greetings From Austria, monika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Monika,
      you can find the pattern here;
      http://notyouraveragecrochet.com/as-we-go-stripey-blanket/

      Good luck!

      Verwijderen
  12. What kind of yarn did you use? Did you keep track of the colors you used? I love the color choices

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!! I really don't know what colors i've used anymore. But my yarn is from SMC Catania and Phildar Phil Coton 3 mostly :) Thank you!!

      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!