dinsdag 22 november 2016

Ik kom weer even spammen hoor ;)


Hallo allemaal, ik kom even spammen. Sinds ik op Insta zit ben ik mijn blog een beetje vergeten, waarvoor excuses! Gelukkig heb ik het haakvirus nog wel in me, dus ik blijf vrolijk doorgaan, Het fantastisch leuke vosje heb ik vorige week gehaakt. Het is een gratis patroon en je kan het hier vinden. Ik heb die van mij Bismarck genoemd, dat vind ik écht bij hem passen. Vroeger (nou ja, vroeger, ik heb nog steeds een PS1) speelde ik altijd een spel met mijn broertje en ik wilde altijd Bismarck zijn, vandaar de naam, whahahaha. Ik ga er nog veel meer haken, want het is echt verslavend.


En ik heb ook nog een regenboogflamingo gemaakt voor een meisje van 5. Ze heeft zelf de kleuren gekozen, maar ik ben er helemaal verliefd op. Wat het lastig maakt om weg te geven, dat moet ik eerlijk toegeven ;)


De speenketting was echt een eitje om te haken. Een half uurtje en dan issie klaar, met de draadjes weggewerkt en al. Maar ik wilde het gewoon een keertje proberen, ook al ken ik geen baby's in mijn directe omgeving.


En en en, deze fantastisch geweldige eekhoorn heb ik gister gevonden. Ik ben er zó blij mee. Ik heb ongeveer een kwartier staan twijfelen of ik het nou wel of niet zou doen, maar mijn verstand heeft gelukkig gewonnen en nu staat ie in de woonkamer te pronken. Hij is nog groot ook hoor, een centimeter of 30. Dus ik heb er wel echt plek voor moeten maken.


En dit lieve wezentje heb ik gister eindelijk afgehaakt. Nou ja, eindelijk. Ik was er vrijdag aan begonnen en het weekend had ik geen tijd. Ik ben gewoon begonnen met haken en dit is het resultaat. Ik heb er geen patroon van, want ik heb niets opgeschreven, Maar ik ga er meer maken, en dan ga ik het wel bijhouden. Lijkt me wel handig, anders moet ik het wiel telkens opnieuw uitvinden en da's zo onhandig.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beesten heb je gehaakt, ja kan mij voorstellen dat weggeven met liefde dan lastig is! Maar de flamingo word vast met gekoesterd!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die flamingo is echt geweldig! En ik dacht al, wat is er met Lola aan de hand? Ik zit (nog) niet op Instagram, vandaar dus...
    Dat eekhoorntje is fantastisch en spam jij nog maar vaak hoor, hihi
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke knuffels heb je gemaakt: ik snap dat je die flamingo met enige moeite weggeeft... ;-) Maar als je ziet dat er een klein meisje zo blij mee is, zal dit jou ook vast goed doen! En wat heeft ze ook leuke kleurtjes gekozen!

    Groetjes Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!