dinsdag 5 februari 2013

Petit Fourtjes en vogelhuisjes

Woohoo, eindelijk is de CAL van 'ons' clubje van start gegaan en dit is het resultaat van mijn eerste petit fourtje; een chocolade cupje met aardbeiencrème. Het was maar een uurtje werk en ik vind hem erg leuk gevonden. Intussen heb ik ook al bedacht waar ik ze tentoon ga stellen; ik zet ze allemaal in mijn letterbak. Ik heb er nu nog maar eentje af, dus dat ziet er en beetje zielig uit in zo'n grote letterbak ;)
Ik ben nu al benieuwd naar de volgende, ik zou al kunnen kijken hoor, maar dan is de verrassing er af en dat is flauw. Gelukkig heb ik nog een bolletje in de goede kleur kunnen scoren, aangezien ze die kleur niet meer maken. Heb er stad en land voor afgezocht, maar het is me gelukt :D
De patroontjes komen van Grietjekarwietje en zij zijn met z'n allen echt al heel erg ver. Maar dat komt bij ons ook wel.

Ik zit trouwens al dagen te stuiteren doordat ik de mooiste lamp van de wereld heb gekregen. Dit weekend wordt ie opgehangen boven de eettafel en ik speur nu al uren en uren het internet af op zoek naar dat ene perfecte behangetje wat er zo mooi bij past. Ik heb al wat gevonden, maar verder zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Oké, het is maar een nieuwe lamp, maar bij mij betekend het dat er onderhand een volksverhuizing plaats moet vinden om alles zo te krijgen zoals ik het hebben wil ;) En als ik dan toch bezig ben kan er wel meer veranderd worden in huis, whahaha.

Er is nog een projectje waar ik tussendoor mee bezig ben; het maken van ieniminivogelhuisjes. Allemaal met een verschillend printje. Als ze af zijn hang ik ze als een slinger voor het raam. Om alvast in een lente-stemming te komen. Ze zijn zo klein dat ik ze steeds tussen de bedrijven door maak en ik heb er nu 5 af. Ik kan niet wachten tot ze allemaal af zijn, het resultaat moet dan zó leuk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!