maandag 28 december 2015

Kerst, zoals Kerst bedoeld is


Zo! Daar ben ik weer, zo na alle Kerstdrukte :) Ik heb ontzettend fijne dagen gehad. Kerstavond hebben we doorgebracht bij mijn broertje en schoonzusje. Daar hebben we heerlijk gegeten, mijn zoon en ik hebben voor het toetje gezorgd en na lang nadenken is het Etos Mess geworden. Zo klaar én superlekker. De meringues hadden we ook zelf kunnen maken, maar daar had ik geen tijd meer voor. En daarna was het tijd voor de cadeautjes. En sjonge, wat ben ik verwend zeg! De sfeerlichtjes van de foto heb ik ook gekregen en toen we thuiskwamen heb ik er meteen waxinelichtjes in gedaan. Ik hou sowieso ontzettend veel van kaarsen, maar echt veel plek hebben we niet om ze overal neer te zetten. Anders had ik dat zeker gedaan ;)


Deze mooie sneeuwbol heb ik ook gekregen, hij is echt ienimini, maar zooo schattig. Ik ben ook onwijs blij met mijn nieuwe waterkoker. Het is een echt retromodel, supergaaf! Kerst gaat mij eigenlijk helemaal niet om cadeautjes, (voorheen vierden we Sinterklaas) maar ik vind het zo ontzettend leuk om voor iedereen wat moois uit te kiezen en het in te pakken. Mijn zoon heeft dit jaar ook cadeautjes voor iedereen gekocht en hij was er net zo mee bezig als ik. We hebben samen nog uren door de stad gelopen om de perfecte dingen voor iedereen te zoeken. Wij doen niet aan verlanglijstjes, dus het is écht een verrassing wat je krijgt :)


Ziet er gezellig uit hè :) dit waren bijna alle pakjes. Het lijkt heel veel, maar we waren met z'n achten hoor, whahahaha. Ik heb zoveel leuks gekregen, ik kan het niet eens allemaal opnoemen.

En op eerste Kerstdag zijn we naar mijn ouders gegaan, daar ontzettend lekker gegeten en daarna met z'n allen film kijken. Het voelde echt als Kerst zoals het bedoeld is, alleen de sneeuw ontbrak nog, whahaha. Nou hoort sneeuw voor mij niet bij Kerst hoor, zo zie je het alleen in films en reclames en daar klopt toch de helft niet van ;)


Dit zijn trouwens de meringues die we gemaakt hebben voor het kerstontbijt op school, zijn goed gelukt hè. En ze vielen heel erg in de smaak :) Binnenkort maken we ze nog een keer, maar dan met een smaakje en een andere kleur.

Ik ga weer aan de haak, lekker mijn nieuwe katoentjes en haaknaalden uitproberen en een patroon uitschrijven.

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

2 opmerkingen:

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!