donderdag 10 december 2015

Kerstmis in wording


Tadaaa! Weten jullie nog dat ik heb geschreven over een witte kerst? Nu kan ik jullie eindelijk mijn kerstboom laten zien. Ik heb ben dinsdag begonnen met optuigen en gister heb ik de gehaakte sterretjes er in gehangen. Die moesten eerst nog gesteven en opgespannen worden. Maar nu hangen ze en het maakt de boom écht af :D


Kijk, zo zie je de sterretjes veel beter. Het zijn er in totaal 21 en ik heb 7 kleuren gebruikt. Het uiltje heb ik bij Hema gescoord. Ondanks dat ik mezelf errug vroeg vind met een boom dit jaar ben ik schijnbaar heel erg laat met kerstprullen kopen, want in zo'n beetje elke winkel heeft een kaalslag plaatsgevonden. Ik dat dat ik volgend jaar in Augustus al aan kerst moet denken, dan heb ik in ieder geval nog keuze genoeg :) Ook al is de boom niet heel erg groot, ik geloof 1,50 m hoog moet je er toch nog veel in hangen om hem vol te krijgen.


Het visje is ook leuk hè, die heb ik vorig jaar van mijn schoonmoeder gekregen en die zilveren dennenappel en het sneeuwmannetje zijn al heel erg oud. Ik heb ze van mijn oma gekregen, en de haakjes die eraan zitten zijn al helemaal verroest. Omdat ik er zo zuinig op ben durf ik de haakjes ook niet te vervangen ;)
Al met al is een een typische 'Lolaboom' geworden waar ik heel erg blij mee ben en stiekem ook wel trots :) Misschien zet ik er voor de sier nog wel pakjes onder, dat staat zo gezellig. Kerst vieren we bij mijn broertje en schoonzusje, dus echte cadeautjes neerleggen heeft niet zoveel zin. Alhoewel, voor mijn eigen gezin is dat natuurlijk wel een leuke verrassing.
Zijn jullie al helemaal klaar voor kerst?


Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

4 opmerkingen:

  1. Wauw ! Knap gedaan! Heel speciaal zo'n witte boom maar super leuk! Laat de feestdagen nu maar komen :-))

    Lieve groet, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Had mijn zinnen al heel lang op een witte boom gezet en twee jaar terug net na kerst met 75% korting gescoord :D

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!