donderdag 28 maart 2013

Give-away bloemen-onderzetters

Lieve lezers, bij deze organiseer ik een heuse give-away, mijn aller allereerste :D Het is een klein cadeautje voor jullie. 6 Bloemenonderzetters in vrolijke lentekleurtjes is het idee. Waarom onderzetters? Nou, heel simpel; dan ziet je drinken er een stuk vrolijker uit en er komen geen kringen op de tafel ;)

Het werkt als volgt; bij 25 volgers laat ik mijn zoon in een bak met nummers graaien en daar komt dan een winnaar uit.
Lijkt het je leuk om mee te doen? Het enige wat je hoeft te doen is mijn blog gaan volgen en een berichtje achterlaten bij deze post. Meer niet. Supersimpel toch?
Ik hoop natuurlijk op een heleboel volgers, dan kan ga ik veel vaker een give-away houden :D

I'm planning a give-away when i have 25 followers, so if you like to join. Leave a comment in this entry and become a follower :D

Liefs,
Lola

16 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je een give a-way organiseerd! Ik doe graag mee;-)

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Wat leuk zeg!
      Ik ben druk bezig met de give-away. In mijn laatste post staat een preview van de onderzetters :)

      Groetjes,
      Lola

      Verwijderen
  3. Ben al wel volger, nu dus ook maar een berichtje, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ben al heel lang volger, nu een berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lola!
    Wow, super mooie blog heb jij ook!!! Ik doe graag me aan je give-away en heb jouw naam op mijn give-away lijstje gezet!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Lola, je hebt een prachtige blog, zoveel mooie en schattige haaksels, en dan ook nog eens zelf ontworpen! Ik zie deze onderzetters ook wel zitten, met een zomers cocktailtje erbij ofzo ;-)

    groetjes,
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Pascale :D Je hebt me op een heel goed idee gebracht! Ik doe er ook nog een recept voor ene zomerse cocktail bij ^^

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  7. Leuk, ik ben altijd wel te vinden voor een weggevertje ;-)
    Ik ben bij deze je 24ste volger, nog eentje te gaan, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik zie nu pas dat ik je 25ste volger ben ;-) PROFICAT dus!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Oh, echt super!
      Ik ga meteen nog een blog aan mijn give-away wijden :D

      Verwijderen
  9. Tuurlijk wil ik mee doen met je give away. En gefeliciteerd met je 25 volgers.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee met deze leuke give away als dat nog kan:) gefeliciteerd met de 25!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk.. wil wel mee doen maar weet niet hoe?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!