dinsdag 12 maart 2013

Verliefd en nog meer slingers

Ik ben verliefd! Zo ontzettend verliefd, ik heb zelden zoiets moois gezien als dit behang. Wow, fantastisch, ik ben sprakeloos. Écht! *zucht* Ik moet en zou het hebben en ooit komt het er. Ik weet al precies waar ik het wil en ik weet nu al dat het echt geweldig fantastisch zou staan :D Weet alleen ook zeker dat mijn man er niet van gecharmeerd zal zijn, dat is een beetje een domper op de feestvreugde, whahaha. Aangezien ik jarig ben vandaag heb ik voor mezelf de nieuwe Ariadne at Home gekocht en de eerste pagina die ik opensloeg was de pagina met dat behang. Dat móet toch gewoon een teken zijn? Of alvast een verjaardagscadeau van hogerhand ;) of gewoon karma, of of of. Dat maakt ook allemaal niet uit, ik ben nog steeds verliefd.
Het komt er toch gewoon hoor, ík moet het tenslotte mooi vinden en niemand anders. Maar dat terzijde.

Deze slingers heb ik gister nog even gehaakt, het is echt maar heel klein en superschattig en juist daarom zo leuk. Ik laat ze voorlopig gewoon hangen, het zijn geen typische verjaardagsslingers, dus dat kan best toch? En het staat zo gezellig.
Nu ik er over nadenk is er geen enkele plek in huis die nog niet voorzien is van haaksels. Er kan natuurlijk altijd nog meer bij. Hoe meer, hoe beter uiteraard. Wat ik ooit nog wel is wil haken zijn van die übertuttige kastrandjes voor mijn buffetkast. Ik weet nu al dat het er geweldig uit zal zien in combinatie met mijn antieke Engelse servies. Eerst maar is een leuk patroon bedenken, ik heb de tijd :)

En ik heb nog een leuk nieuwtje; ik krijg mijn eigen labels voor mijn haakwerk. Hoe gaaf is dat?! Dan weet voortaan iedereen dat ík het gemaakt heb!

Nou, ik ga verder dromen bij de Ariadne!

Liefs,
Lola

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een leuke slinger heb je nog even snel gehaakt.

    En het behang is idd erg mooi.

    Groetjes
    Marti
    (SK van yes ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!