donderdag 14 maart 2013

Gehaakte kransen en biggetjes

Taadaaa :D Mijn krans in wording! Ik hoef alleen de bloemen nog maar en dan issie klaar. De plek waar hij komt te hangen is ook geweldig, dat had ik al geschreven. Er hangt nu een glitterschilderij van Virgin de Gualalupe en het toeval wil dat mijn man die echt schuwlelijk vind. (Oké, dat vind hij echt écht ECHT het lelijkste in huis) Dus voor hem zal het een enorme verrassing zijn.

Net als zijn verrassing voor mij net; een koffiedate bij Starbucks, in zijn lunchpauze. Oh, wat heb ik genoten van mijn White Caffè Mocha :D en als lunch een patatje satésaus. Wat een combi hè, whahaha. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

Ik ga zo nog een uilenmutsje voor een peutermeiske op de post doen en dan móet ik echt even iets saais en oerdegelijks gaan doen. Knopen aan broeken zetten en broekzakken repareren. Die kapotte broekzakken krijg je al snel met een kind die alle schatten die hij vind in zijn broekzakken bewaard. Ik vraag me zo vaak af waarom zijn broek nou eeuwig afzakt. Maar die schatten zijn dus de reden ;) en ergens is het ook wel heel erg zoet natuurlijk, want er zitten ook wel is schatten voor mij bij. Mooie steentjes of heuse diamanten en heel af en toe bloemen. Die dan natuurlijk helemaal verlept en geplet zijn en dat beteuterde koppie van mijn zoon is dan wel erg sneu om te zien. Maar hé, ik ben moeder en ik kan toveren als de beste. En met een nachtje in het water zijn het 'ineens' nieuwe bloemen, whahaha. Hij snapt er nog steeds niks van.
Maar ja, dat is net als dat alle moeders (en vaders natuurlijk!) ogen in hun achterhoofd hebben, dat is ook het mysterie wat geen enkel kind snapt.

Nou, ik ga even verder hoor!

Liefs,
Lola
Vooruit, alleen nog deze foto dan, om alvast in de lentestemming te komen :D Schattig hè, als we een tuin hebben wil ik ook zo'n schatje ^^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!