zondag 31 maart 2013

Kringloopgeluk en hertjes

Jaaaaaa, ook ik het eindelijk het boek 'Kringloopgeluk' van Ingrid (Ingthings) dit is de link naar haar superleuke blog! Ik heb het boek gekregen van mijn man. Hij heeft het zelfs in laten pakken. Ik denk dat hij van zijn geloof is afgevallen, whahaha ;) Of hij na jaren door dat iets in (laten) pakken gewoon veel leuker geven is.
Hoe dan ook, het boek is echt werkelijk geweldig en ik ben er super blij mee :D Het is echt een aanrader voor iedereen die net zo verslaafd is aan het afstruinen van kringlopen en marktjes als ik ;)

Nu we toch zijn aanbeland bij markten. Vandaag wilden we naar een voorjaarspasenlentemarkt en toen we op de bestemming aankwamen bleek er gewoon helemaal níks te zijn. Terwijl het overal stond aangegeven. Een behoorlijke afknapper kan ik je vertellen. Toen zijn we maar een rondje Nederland gaan doen en ik heb werkelijke prachtige huisjes gezien. De een nog mooier dan de ander. En elk huisje wat te koop stond had ik in gedachten al 86x ingericht tot atelier. Dat lijkt me zo ontzettend geweldig hè. Gewoon een klein, schattig huisje met luiken voor de ramen waar ik een atelier aan huis kan maken. Dan zou ik de basis wit houden en alles opfleuren met gekleurde haaksels en fleurige collages en gepimpte kringloopspullen. En dan een paar dagen in de week de deuren van mijn atelier openen voor publiek, waar iedereen mijn spullen kan kopen of ook lekker kan zitten haken. Oh, en de heerlijkste zelfgemaakte gebakjes eten. Fantastisch toch? Ooit komt het er van. Ik weet het zeker.
En als we dan toch zo'n leuk huisje hebben wil ik ook geitjes en kippen in de tuin, en misschien hangbuikzwijntjes en dwergezels. Ja, ik zie het al helemaal voor me :D
Een eigen hertenkamp lijkt me trouwens ook wel wat. Ik vind hertjes zo ontzettend schattig. Alleen een hertje op ons balkon houden neigt naar dierenmishandeling, dus voorlopig moet ik het doen met kitscherige beeldjes en plaatjes zoals in mijn letterbak.

Ik moet toegeven, deze zijn ook ontzettend leuk. Ik heb er al een heleboel. En ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Ook dit jaar hoop ik mijn slag weer te slaan op de vrijmarkt tijdens Koninginnedag. Vorig jaar heb ik niks, maar dan ook niks gekocht omdat ik niks leuks kon vinden. Maar dit jaar wordt míjn jaar. Echt waar!

Dan ga ik nu maar is verzinnen wat ik morgen met mijn gezin ga doen, tenslotte is het ene feestdag.

Fijne avond!

Liefs,
Lola

2 opmerkingen:

  1. Hoi. Ik kom even aanwaaien.
    Leuke blog.
    En ik droom met je mee!
    Heerlijk wat je allemaal kunt haken.
    Geniet nog van een mooie tweede paasdag.
    Lieve groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, dankjewel voor je lieve bericht!!
    En bedankt voor het compliment :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!