maandag 18 maart 2013

Bloemen en haaknaalden

*tromgeroffel*



Taadaaaaaaaa :D Mijn krans is klaar!! Eindelijk! Ik heb er twee weken over gedaan (en dat is heel erg lang voor mijn doen) en ik ben supertrots op het resultaat. Het is precies zo geworden als hoe ik het in mijn hoofd had. Echt, ook hier ben ik verliefd op ;) Nu nog ophangen en dan kan ik er nóg meer van gaan genieten. Het is perfect zo, echt niets meer aan doen. Geen bloempje is hetzelfde en zodra ik er eentje af had heb ik het meteen vastgezet. Ik wilde juist geen perfecte compositie, dat zou het hele effect verpesten en dan zou het heel anders geworden zijn. Misschien ga ik er ook wel eentje maken voor op het balkon.
Ik heb alleen al mijn favo kleuren al gebruikt en dan is de kans groot dat ie er zo'n beetje hetzelfde uit gaat zien. Da's ook niet de bedoeling natuurlijk, whahaha. Weet je wat? Misschien haak ik wel gewoon nog een slinger en hang ik die aan de schutting, is veel minder werk en dan vind ik het ook niet erg als het nat wordt of als de kleuren verschieten ;)

Nog even een close-up foto van de bloemen. Gewoon omdat het kan natuurlijk. Leuk hè? Zijn jullie net zo verliefd als ik?

Ik ben trouwens helemaal verslaafd aan mijn nieuwe haaknaalden. Ze zijn van Clover, de Amour-serie. Ik heb er nu twee, maar ik wil ze allemaal hebben. Oh my, wat haken ze fijn zeg! En die leuke kleurtjes maken iedereen instant vrolijk. Daar hebben ze goed over nagedacht, whahaha.

Dan ga ik nu maar weer is verder met het huishouden. Nou ja, verder. Ik ga nu maar is beginnen, ben de hele ochtend aan het haken geweest en straks moet ik mijn zoontje ook weer uit school halen. Dat wordt een turborondje, gelukkig bezit ik supermamakrachten. Ik heb zelfs gister in een uurtje tijd een plantje weer tot leven gewekt ;)

Liefs,
Lola


4 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan die krans en inderdaad heel erg fleurig, proficiat, veel haakplezier
    Groetjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, komt helemaal goed hoor. Ik zit nog vól met ideeën :D

    Groetjes,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel :D
      Ik ga er nog eentje maken, maar dan met vlinders.

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!