woensdag 27 maart 2013

Gehaakte bloem en voorjaarsmarkt

Nou, ik heb even snel een bloemenhanger voor aan de boekenkast gehaakt. Het patroon komt hier vandaan. Ik ben nog niet helemaal tevreden hoor, ik wil nog met gouddraad in de weer gaan en ik moet het nog opspannen. Zo ziet het er nog iets te nèt niks uit, zeg maar ;) Jaja, ik ben veeleisend en qua haakwerk niet snel tevreden. Ik ken mezelf gelukkig, dat scheelt. Als de bloem helemaal af is post ik wel weer een foto op mijn blog.

Vorige week heb ik ook nog een mutsje gehaakt voor een héél klein baby'tje. Een aardbeienmutsje, echt superschattig. Het is alleen nog veel te groot, terwijl ik het in newborn-formaat gehaakt heb. Maar alle baby's groeien, dus uiteindelijk gaat ie wel passen hoor.
Dit is hem dan, schattig hè :D Ik wil ook nog een frambozenversie maken, maar voor een jongen vind ik dat niet leuk. Dus kom maar op ouders met babymeisjes, whahaha. Als er interesse is voor het patroon van het aardbeienmutsje moeten jullie het maar laten weten, dan deel ik het met liefde. Het is mijn eigen patroon.
Ik merk dat ik het veel en veel leuker vind om mijn eigen patronen te maken dan blindelings iets volgen. En de plek waar ik alles bedenk is de badkamer. Nooit geweten dat een mens daar zo goed na zou kunnen denken zeg ;)
Het liefste zou ik ooit een boek uitbrengen met al mijn haakcreaties, dat lijkt me echt fantastisch. Ik weet al helemaal hoe ik het zou vormgeven en de kleuren die ik wil gebruiken. Maar een mens mag dromen hè, en dat boek komt er wel.

Vanmorgen heb ik me laten strikken om mee te helpen met de voorjaarsmarkt op de school van mijn zoon vanmiddag. Ik moet al bijna weg, maar ik zit zo lekker te zitten tussen al mijn katoentjes en er borrelen steeds nieuwe ideeën op. Heel frustrerend, want nu moet ik ze even uit mijn gedachten bannen tot ik weer thuis ben. Ik ben in staat om mijn haakwerk mee te nemen naar school, maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling, whahaha.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik het ontzettend leuk vind dat het aantal volgers op mijn blog gestaag groeit. Dan weet ik waar ik het voor doe. Dat er wel degelijk interesse is voor wat ik maak en meer van dat soort dingen.
Dus volgers; bedankt!! En dat er nog vele moge komen, dan plan ik een heuse give-away voor jullie :D

Liefs,
Lola




8 opmerkingen:

  1. Mooie bloem. En dat aardbei mutsje is wel heel erg schattig.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Het aardbeienmutsje is newborn-formaat, maar nog véél te groot. Het kindje voor wie het mutsje is heeft écht een klein koppie ;)

      Verwijderen
  2. Hallo ,via de zoekmachine kwam ik op jouw site terecht. Ik zoek namelijk een patroon van een aardbeienmuts. En wat zie ik op jouw site staan??? Juist ja.
    Nou staat er ook bij als je belang hebt bij het patroon. Nou je raadt het natuurlijk al? Zou ik het patroon van je mogen? zodat ik deze aardbei ook kan haken??
    Alvast heel erg bedankt.
    Groetjes van Armanda
    armandax@hotmail.com
    www.armacre.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik zou ook graag het patroontje hebben, kan dat?
    je mag het altijd doormailen naar jessiebertels@hotmail.com
    mvg,
    Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi,
    via google kwam ik bij jou uit voor DE aarbeienmuts. Vind het zo'n schattig idee voor mijn aankomend nichtje. zou ik nog het patroon mogen? marijemailtje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo

    Is het mogelijk om dit patroon te verkrijgen? Mijn dochtertje is uitgerekend voor eind mei en zou dit wel heel leuk vinden.
    Mailadres is DraagGraag@yahoo.com
    Groetjes
    Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hoi Bieke,
      alvast gefeliciteerd met je dochtertje, ik wens je heel veel geluk en liefde toe!
      Ik zal je het patroontje zsm mailen :)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!