maandag 11 maart 2013

Tulpen en nieuwe dingen

Pure liefde, deze mooie tulpen! Waarschijnlijk extra veel doordat ik ze gekregen heb van mijn man, maar toch <3 Hij is er zo ongeveer 86 winkels voor afgegaan, whahaha. En het brengt instant vrolijkheid in huis. De vaas heb ik er speciaal voor aangeschaft, nog geen euro bij Action, daar kan niemand een buil aan vallen natuurlijk. En het past hier perfect in huis, alsof het zo hoort. Wij wonen echt in een kitschparadijs en er wordt me zo vaak gevraagd of mijn man het niet echt vind om in al die roze meuk te wonen. Nou nee hoor, hij vind het prima. Zolang ik maar gelukkig ben met de spullen. En een huisvrouw is altijd thuis, dus ze moet wel wat leuks hebben om naar te kijken ;)

Mijn verjaardagsfeestje was echt fantastisch, zoveel leuke spulletjes er bij en allemaal lekkere (roze) hapjes. En ik heb het boekje 'Slingers Haken' van Annemarie Benthem gekregen. Nu kan ik nóg meer slingers haken en er mijn eigen draai aan geven! Ik wil nog slingers hebben voor in de gang, zodat iedereen die bij de voordeur staat al moet lachen.

Dit is mijn nieuwe haaknaaldenpotje, ziet er gezellig uit hè. Veel leuker dan het potje wat ik had, dat was een van mijn eerste projecten en als ik het nu zie lach ik me dood. Ik kon écht niet haken destijds. Maar goed, al doende leert men en nu kan ik alles. Ik heb nu vanaf vrijdag niet meer gehaakt en ik zit onderhand trillend van de ontwenningsverschijnselen op de bank. Dus ik ga zo weer verder met mijn krans. De basis is bijna klaar en ik ben nu al blij om hoe het eruit ziet. Al die mooie kleurtjes en strepen. Er zit geen bepaald patroon in of zo, ik pak gewoon de kleur die het dichtstbij ligt en dan zie ik het wel. Als die lap af is komt het lastigste natuurlijk, dan moet hij nog om die krans. Ik ben alleen hopeloos onhandig en ik vrees dat dat ding sneuvelt. En dan geef ik het piepschuim de schuld en niet mijn lompe gedrag natuurlijk, ik ken mezelf ;)

Nou, ik ga mijn haakhonger stillen, fijne dag allemaal!!

Liefs, Lola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!