zaterdag 21 mei 2016

I am Groot! En een nieuwtje


Dit is Groot, een ontzettend schattig wezentje. Hij komt uit de film Guardians of the Galaxy en dit is de baby-versie. Leuk hè!! Ik heb hem cadeau gegeven aan iemand die er helemaal weg van is en ik ga er nog eentje in opdracht haken. Het patroon is van Twinkie Chan en kan je hier vinden, Ik heb het hier en daar wat aangepast. Groot zelf is snel en makkelijk te haken, de meeste tijd gaat in het vullen van het potje zitten. Nou ja, in mijn geval dan ;) Ik heb een soort stellage ín het potje gelijmd en daarna gevuld met steentjes. Die ik ook stuk voor stuk gelijmd heb. Op elk steentje deed ik een drup lijm en die liet ik in het potje vallen en voilá, alles zat aan elkaar, whahaha. Daarna nog het mos vastlijmen en ik was klaar. In de armpjes van Groot zitten pijpenragers, dus hij kan echt een beetje bewegen. Misschien gaat ie zelfs wel stiekem dansen als niemand kijkt. Net als in de film ;)


Dit ontzettend schatje tasje heb ik cadeau gekregen. In het echt is ie meer grijs en zijn de flamingo's echt roze, maar dat kan je nu niet zo goed zien. Voorheen vergat ik altijd om een tasje mee te nemen als ik boodschappen ging doen, maar dit is zo'n opvouwbare die net zo groot is als een pakje zakdoeken en je dus zó in je tas kan gooien,

En en en, ik heb nog een superleuk nieuwtje. Ik heb een Facebook-pagina aangemaakt die ik aan m'n blog heb gekoppeld. Nu is het nog vrij leeg en valt er niet zo heel veel te zien of te lezen, maar dat komt vanzelf wel goed. Lola Is Hooked is de pagina en ik zou het heel erg leuk vinden als jullie het liken. In de toekomst wil ik ook give-aways en andere leuke dingen gaan houden via Facebook. Maar dat komt nog wel :) Dus spread the word zou ik zeggen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola

8 opmerkingen:

  1. Een super schattig wezentje :-)) En een leuke tas met coole print!
    Ga zeker eens passeren op uw Fb account en liken natuurlijk :-))

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super zeg, dankjewel! Jaaa, leuk hè :D Ik heb nu al zin om de volgende te haken. Ik heb er al een geschikt potje voor, whahaha.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. Heb je facebookpagina geliked én ben je ook gaan volgen op Pinterest! Leuk!!
    En die Groot...ik kende hem niet, maar hij ziet er aanbiddelijk uit ;-)
    Fijne zondag,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh gaaf!! Ik heb jou ook maar opgezocht op Pinterest :D
      Leuk issie hè, ik wil ook nog een hele grote Groot gaan haken, maar met alleen dikkere wol en een grote haaknaald kom ik er denk ik niet.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  3. Je facebookpagina heb ik al geliked!! Super leuk en ik ben verliefd op Groot! Zo gaaf geworden! Fijne zondag! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, echt heel erg leuk! Whahaha, ik ben er ook verliefd op, daarom wil ik er ook nog eentje voor mezelf gaan haken.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  4. So cute groot ! Make me smile !!!!
    Your bag is lovely !!! I have to do one for myself...
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Really? That's awesome!!
      Thank you, i'm very happy with the bag, and i loooove flamingos :D

      Love,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!