vrijdag 17 januari 2014

En weer een stukje verder...

Taadaa :D Ik ben nu zo ver met mijn deken, ik moet nu echt moeite gaan doen om alles op de foto te krijgen, whahaha. Oh, ik ben nu al zó blij met het resultaat, ik ben echt benieuwd hoe het eindresultaat er uit ziet. Ik ben van plan om een stuk fleece aan de achterkant te doen, het verschil tussen de voor- en achterkant is namelijk echt enorm. En met een stuk fleece is dat ook goed gecamoufleerd ;) Heb vorige week op de lapjesmarkt al hele leuke gezien met uiltjes :) en dan haak ik de rand gewoon om beide.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen moeite met het 'kiezen' van kleurtjes. Overdag leg ik al wat kleuren klaar waar ik 's avonds mee wil haken, want dan heb ik tenminste daglicht. Ze zijn dan niet op volgorde hoor, maar dan kan ik al wel zien wat er leuk uitziet bij elkaar. En en en, het afhechten van de draadjes gaat ook nog steeds goed hoor.
Nou, vooruit, nog een foto dan maar, ik ben er echt trots op ;)

Bij de Action heb ik hele leuke grote knopen gekocht, in pasteltinten, maar op de foto is de echt kleur niet zo heel goed te zien. Ik ga ze gebruiken op mijn (nog te haken) kussens. En ik heb eindelijk eindelijk eindelijk steekmarkeerders. Ik heb ze gekregen van mijn mams. Voorheen gebruikte ik gewoon knotspelden, maar die vallen constant uit je haakwerk en dan kan je weer opnieuw beginnen met tellen. Errug frustrerend.
Het lint komt trouwens van de lapjesmarkt en is roze met wit. Weet nog niet precies wat ik er mee wil gaan doen, maar dat komt helemaal goed.




Fijne weekend allemaal!
Liefs,
Lola



11 opmerkingen:

  1. GEWELDIG!! Je kleurtjes zijn helemaal top! Daar hou ik van!!!

    Jij hebt die deken zo af joh ;)

    Jij ook een fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op deze manier raak ik aardig door mijn voorraad heen, whahaha. Maar ik heb nog niet vaak dezelfde kleuren gebruikt, dus dat gaat goed. Tussendoor doe ik wat extra toeren, zodat de deken wat langer wordt, ik ben nog niet eens op de helft nu.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. Ja zo met die spetterende kleuren vind ik het een super leuke deken en goed idee voeren met een zachte achterkant!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Ineens had ik een ingeving wat betreft het voeren. En dan te bedenken dat ik die fleece had willen kopen vorige week, maar toen nog geen flauw idee had van wat ik er mee had willen doen, whahaha.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ik heb de deken net af, en ben er zo blij mee.
    Vrolijk.
    Ik heb er net een post over geplaatst op mijn blog.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Oh leuk, ik ga meteen kijken!
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
    2. Ah, ik denk dat die van mij ook zoiets wordt. Al is die van mij 1.20 breed.

      Verwijderen
  4. Inderdaad, de knopen die ik kocht zijn feller! Goedkoop, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is handwerken nóg leuker. Ik was al verbaasd dat ze die knopen überhaupt hadden bij 'mijn' Action. Het is een heel groot filiaal, maar ze hebben bijna niks. Vreemd vind ik dat.

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!