maandag 27 januari 2014

Over de helft

Jaaaaa, ik ben over de helft met mijn deken. Haak er nu iets meer dan twee weken aan en nu ben ik al zó ver. Had ik van tevoren echt niet bedacht. Ik kan nu onderhand per maand wel een deken gaan haken, whahaha. Ik weet alleen nog steeds niet wat voor rand ik er nou omheen wil. Lastig, lastig.

Kijk eens, die bloemetjes heb ik zelf bedacht, ik had geen zin om die bobble stitch te doen en ik wilde wat anders. Ik ben gewoon begonnen en daarna kwam pas het rekenen. Had het beter andersom kunnen doen, want het zou me een hoop uithalen bespaard hebben, whahaha. Maar het resultaat vind ik wel heel erg leuk, vooral omdat de bloemetjes echt bovenop de deken liggen.

Nou, dit was het voor vandaag.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Lola

4 opmerkingen:

  1. Helemaal super gedaan. En wat heb je mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Ben met die bloemetjes echt onnozel lang bezig geweest, maar ik wilde ze zo graag maken :)

      Verwijderen
  2. Prachtig met al die heerlijk zoete kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!