maandag 20 januari 2014

Crochet Along, maar dan elke dag een paar toeren ;)

Taadaa, ik ben weer een stuk verder hoor, ben nu bij toer 74. Ik weet niet hoe lang hij precies wordt, maar ik denk dat ik een stuk verder haak dan de 131 toeren, anders vind ik de deken te kort. Ik snap ook eigenlijk niet hoe er bij gekomen is dat het origineel 1.97 meter is. Dat kan nooit met 131 toeren lijkt mij. Zal wel een foutje zijn. In het echt zijn de kleuren trouwens anders hoor, deze foto is 's avonds bij lamplicht gemaakt.
Zaterdag ben ik bij de hobbybeurs in Bleiswijk geweest, en behalve katoentjes heb ik ook nog een superschattig gelukspoppetje van mijn man gekregen. Eigenlijk is het een sleutelhanger, maar ik vind het zonde om hem ook echt te gebruiken. Dus nu staat ie gezellig in de vensterbank.
Het is heel slecht, maar ik heb pas vanmiddag de kerstboompjes afgetuigd en opgeruimd (shame on me) maar daardoor kon ik wel weer al mijn nieuwe dingen neerzetten. Het spiegeltje is eigenlijk een fotolijstje, maar tegen toen ik thuis kwam viel de achterkant er van ellende al af. Dus heb ik er een spiegeltje uit een make-up tasje achtergeplakt. En de blikjes heb ik met Sinterklaas gekregen. Ik heb er mijn haakprulletjes in gedaan. In de onderste zitten losse draadjes, in de middelste spelden en steekmarkeerders en in de bovenste de oogjes en neusjes en belletjes. Leuk issie hè? Ik ben er echt heel blij mee. Ik heb wel meer blikjes gekregen met Sinterklaas, maar die staan in de boekenkast. Eentje met kersjes, en eentje met een Bambi. Zal er binnenkort een foto van maken.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola


8 opmerkingen:

  1. heb je lekker lang van je boom kunnen genieten in elk geval
    wat een allerliefst popje zeg ♥
    en je deken is een plaatje ♥ mij lijkt het ook niet dat het zo een lange deken is.. maar zeker weten doe ik het niet hihi..... ik had 206 toeren maar dat waren dan wel weer allemaal vaste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha, da's waar. Maar ik ben blij dat de boompjes nu weg zijn. Ik heb alleen de sterretjesslinger laten hangen, dat is ook niet echt Kerst-achtig, dus dat kan wel.
    Ik zal is kijken of ik het terug kan vinden van die deken, dan weet ik het zeker :)
    Jouw deken is ook echt super geworden trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat wordt ie mooi! Je gaat trouwens als een raket, niet bij te houden, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha, jij bent toch ook al heel ver. Je bent een week geleden begonnen :D

      Verwijderen
  4. Jij gaat echt als een speer en wat wordt je deken toch gaaf, echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Ik ben nu bij toer 79, mag de star stitch weer gaan doen en die vind ik zooo leuk :)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  5. Wow, je deken is/wordt echt super mooi!! Echt zo knap :D
    En zo'n haakkastje lijkt me heel handig, alles slingert bij mij soms een beetje rond!

    Hele fijne dag! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Zo'n kastje is inderdaad heel handig. Ik had het eerst allemaal in glazen potjes zitten, maar dat oogt heel rommelig. Dus heb ik alles maar hier in gedaan. En op deze manier kan ik het ook niet kwijtraken, whahahaha.

      Jij ook een fijne dag!

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!