vrijdag 24 januari 2014

Jaja, ik haak ook nog wel is wat anders ;)

Zien jullie wel, ik haak echt nog wel andere dingen naast mijn deken, whahaha. Gister heb ik dit tulpenrandje gehaakt voor om een leeg ijskoffieflesje. Ik was in een kwartiertje klaar en voor mijn mams heb ik ook een potje omgehaakt. Het patroon komt van Inhaken, ik heb het alleen iets aangepast en drie rijen stokjes gebruikt, zodat het randje wat hoger wordt. Voor mijn mams heb ik twee rijen stokjes gebruikt, dat kwam mooier uit met het potje. Ik ga nog veel en veel meer tulpenrandjes haken, alleen doe ik ze niet allemaal om een potje denk ik.

Tot mijn grote verbazing staat het patroon van mijn vosjesmutsje ook op Freubelweb en dat vind ik zó ontzettend leuk. Ik verwachtte het écht niet. Nu kunnen er dus nog meer mensen van genieten.
Wat een geweldig begin van het weekend zeg!
En toch wil ik nog een stukje van de deken laten zien. Het wordt steeds mooier. En door de Haak Maar Aan-groep op facebook kan ik de vorderingen vol trots laten zien. Bedankt Marja!

En voor de rest van al mijn volgers heb ik ook nog een boodschap. Ik ben zo ontzettend blij met jullie en het aantal volgers stijgt gestaag. Door jullie vind ik het zo leuk om te blijven bloggen, het haken doe ik voor mezelf, maar ik ben met bloggen begonnen om alles te delen!




Fijn weekend iedereen!

Liefs,
Lola


8 opmerkingen:

  1. Mooi dat haakwerk om de vaas ...ook leuk om een weckpot of zo en je deken word prachtijg,ik heb de mijne even opzij gelegd(helaas want haakt heerlijk)maar wil nu even een paar earlybird vogeltjes haken ;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat een goed idee om zo'n randje om een weckpot te haken! Ga ik een keer uitproberen :D
      De early Bird vogeltjes wil ik ook haken, lijkt me heel dankbaar werk.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. ow.......die deken is om op te vreten zo leuk !! Het tulpenvaasje het blikje erachter... ik voel de ekster in mij ... :-)
    Liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh dankjewel :D Ik heb vandaag maar twee toeren gehaakt, was te druk met andere dingen. Leuk hè, die blikken. Die waar mijn haaknaalden in zitten komt bij Nijhof vandaan, ze hebben daar echt heel veel. Is sowieso een geweldige winkel ;)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  3. Wat schattig de gehaakte bloemetjes om de vaas!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tulpenrand is echt heel erg leuk! Ik ga er eentje rond mijn vaas haken en dan ook een flinke bos tulpen in de vaas zetten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!! Heb jij ook het idee dat er nu geen andere bloemen meer in de vaas kunnen dan tulpen? Als ik er nu ranonkels of zo in zou zetten klopt het voor mijn gevoel niet meer.

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!