dinsdag 16 april 2013

Nieuwe vonsten

Taadaaaa, mijn nieuwe vonsten voor vandaag :D Ik heb een dagje gewinkeld met mijn zusje. Nou ja, een half dagje, want ik moest wel op tijd op het schoolplein staan natuurlijk. Maar ik ben waanzinnig blij met mijn schatten; het heeft alles wat ik leuk vind; kersjes, uiltjes, roze en iets grappigs. Dat 'pistool' is een melkopschuimer. Echt awesome :D meteen maar batterijen gekocht, anders heb ik er nog niks aan ;) Dat met die uiltjes is een theedoek, maar die ga ik niet als zodanig gebruiken, dat vind ik zonde, whahaha.
Mijn pootjes zijn wel ontzettend moe trouwens, alweer. Oh my, wat doe ik ze toch aan ;)
En morgen mogen ze weer, want dan ga ik weer naar de Albert Cuyp. Of ik wat leuks zie weet ik niet, maar ik ga in ieder geval verse bloemen halen :D En misschien planten voor op het balkon. Want zodra mijn deken af is wordt dat het volgende project. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het wil. Had zelfs al bedacht dat ik die leuke picknicktafel uit de nieuwe 101 Woonideeën wel zou kunnen maken, maar daar is écht geen ruimte voor. Dan heb ik eerder een balkon op mijn tafel in plaats van andersom. Lijkt me ook niet de bedoeling ;)

Mijn deken is bíjna af. Ik hoef nog maar drie granny's te haken. En dan nog een rand er omheen. Ik weet alleen nog niet wat ik wil. Hebben jullie een idee?

Ik had trouwens gelijk, ik begin écht verslaafd te raken aan Pinterest. Man, wat is dát leuk zeg! Ik vind elke dag weer nieuwe leuke dingen die ik ooit nog is wil maken en op mijn (intussen eindeloze) to-do list komen. Fulltime fröbelen lijkt me wel wat. Helaas zit dat er echt niet in, whahaha.

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

Ps; vergeten jullie mijn give-away niet? Je hoeft alleen maar volger te worden van mijn blog, en hier een berichtje achter te laten :)


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb jij gekocht zeg! Jammer dat Amsterdam nou niet echt bij mij om de hoek is anders was is ook veel vaker naar de Albert kuip markt gegaan!

    Ik ben benieuwd naar je kleed. Volgens mij als je googled komt je ook wel veel opties voor een randje tegen.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Ik ben in 20 minuutjes in Amsterdam. Maar voor mijn gevoel kom ik er veel en veel te weinig ;)

      Oh, Google is een goeie inderdaad. Ga ik daar lekker op speuren ^^

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!