zondag 14 april 2013

Op de helft en een heerlijk weekend

Jaaaaa, ik ben op de helft van mijn deken! Het plan was om het dit weekend af te hebben, maar door het mooie weer is daar niets van terecht gekomen ;) Ach ja, ik zelfs als ik in dit tempo door ga, issie nog sneller af dan ik ooit had gedacht, whahaha.
Ik word zo ontzettend vrolijk van die kleurtjes, en het toeval wil dat mijn eerste haak project ooit ook zulk soort kleurtjes heeft. Ik was dat kussen intussen weer vergeten, maar ik zag hem gister ineens weer liggen.
Kijk, grappig hè? En toen haakte ik echt waanzinnig strak, ik ben zo blij dat ik dat nu niet meer doe. Scheelt me een hele hoop frustratie, whahaha.

Verder heb ik echt een heerlijk weekend met mijn gezin gehad. Gister Leiden onveilig gemaakt en vandaag een Tour de Hollande :D En dat alleen maar om ergens een ijsje te eten (die overigens echt heerlijk was!) Vanavond doe ik helemaal niks, behalve verder gaan met mijn deken en op de bank hangen, heerlijk.

Én, deze week staan er weer leuke dingen in de planning; een dagje winkelen met mijn zusje en nog een dagje naar de Albert Cuyp. Nu maar hopen dat het lekkere weer aan blijft, dan hoor je mij niet klagen.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola

4 opmerkingen:

  1. Knap dat je zo doorzet met je mooie haakwerk.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is tie nu al gaaf!

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Ik hoef er nu nog maar 4,5! Ik zet ze meteen aan elkaar, dat scheelt wel heel veel :)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!